
یک فیلم کوتاه تبلیغاتی بسیار جالب با موضوعی فانتزی از بخش فوتبالی شرکت نایک که در سال ۲۰۱۶ منتشر شده است. داستان جابجا شدن روح کریس رونالدو با یک توپ جمع کن جوان به نام لی که او هم عاشق فوتبال و ستاره شدن است. کریس رونالدو در یک مسابقه فوتبال با سرعت به سمت دروازه حریف میرود و نمیتواند خود را متوقف کند، از زمین بیرون میرود و به پسری جوان برخورد میکند و اتفاقی عجیب رخ میدهد. از فردای آن روز شخصیت رونالدو و آن پسر با هم عوض شده. رونالدو با بدن او در خانه ای کوچک در محله ای فقیر و پسر بچه با بدن رونالدو و در خانه مجلل او از خواب بیدار میشود…
و اما ادامه ماجرا را در فیلم تماشا کنید. بصورت رایگان و با بهترین کیفیت. فقط در وایرال وان 😀
در سال ۲۰۱۶ بخش فوتبالی شرکت نایک (Nike Football) فیلم کوتاهی به نام The Switch منتشر کرد با بازی کریستیانو رونالدو. در ادامه اطلاعات و آماری از پشت صحنه این ویدئوی تبلیغاتی برای شما آوردیم.
تصاویر این ویدئوی تبلیغاتی
به غیر از رونالدو بازیکنان شناخته شده دیگری هم در فیلم حضور دارند
لیست ۱۶ بازیکنان که در آگهی تبلیغاتی حضور داشتند :
رحیم استرلینگ (Raheem Sterling) ، جو هارت (Joe Hart) و هری کین (Harry Kane) ، کریس اسمالینگ (Chris Smalling) ، جان استونز (John Stones) ، راس بارکلی (Ross Barkley) ، مگان راپینوس (Megan Rapinoe) ، ریکاردو کوارشما (Ricardo Quaresma) ، آندره گومز (Andre Gomes) ، خوزه فونته (Jose Fonte) ، سدریک سوآرز (Cedric Soares) ، ویرینیا (Vieirinha) ، رافائل واران (Raphael Varane) ، آنتونی مارشال (Anthony Martial) ، سرخیو روبرتو (Sergi Roberto) ، خاویر ماسکرانو (Javier Mascherano)
مگان رپینو ، بازیکن ۳۵ ساله تیم فوتبال زنان کشور آمریکا و یکی از برندگان توپ طلا در این فیلم در صحنه جایزه گرفتن کریس رونالدو حضور دارد.
کارگردانی این فیلم بر عهده Ringan Ledwidge است. کسی که کارگردانی فیلم کوتاه دیگر نایک یعنی “برندگان میگویند- Winner Stays ” را انجام داده. مدیر فیلمبرداری این ویدئو ها Matthew Libatique است کسی که در فیلم های سینمایی مطرحی همچون “قوی سیاه” و “مرد آهنی” حضور داشته است.
The Switch طولانی ترین فیلمی است که تابحال توسط Nike Football تولید شده است. ۵ دقیقه و ۵۷ ثانیه که چند ثانیه بیشتر است از فیلم انیمیشنی ” آخرین بازی “
نام آهنگی که در طول فیلم پخش میشود ” روشن شو Turn Up ” است از گروه The Heavy
اتومبیل پاگانی که رونالدو در فیلم پشت آن نشسته است جزو ماشین های او نیست. سگ داخل فیلم هم متعلق به او نیست.
این فیلم گسترده ترین پروژه تبلیغاتی بوده که رونالدو در آن حضور داشته است (تا سال ۲۰۱۶). ۵ روز فیلمبرداری و تماما در کشور اسپانیا انجام شده است.
Jim Proudfoot گزارشگر بریتانیایی که در کارنامه خود گزارش بیش از ۲۰۰۰ مسابقه فوتبال را دارد. صحنه های فوتبالی این فیلم را گزارش کرده است.
بازیگر جوان که نقش پسربچه فوتبالیس را بازی میکرد Gerson Correia Adua نام دارد. او در آن زمان ۱۶ ساله بوده و علاقه بسیاری هم به فوتبال داشته. او همچنین مسلط به دو زبان انگلیسی و پرتغالی میباشد.
کمپین ” همه چیز را به خطر بنداز ” یک انیمیشن بسیار جذاب با کلی ستاره فوتبالی ، بهمراه زیرنویس فارسی اختصاصی ، فقط در وایرال وان . : ببینید
این ویدئوی های وایرال که در سال ۲۰۱۶ منتشر شده بیش از ۵۰ میلیون بازدید در یوتیوب از آن انجام شده.
برای حمایت هم میتوانید کانال یوتیوب وایرال وان را سابسکرایب کنید ، ممنون
ما داستان معروف شدن ویدئو های پر بازدید اینترنت را برای شما تعریف میکنیم و در کنار آن ، کلی عکس و فیلم و انیمیشن کوتاه برایتان داریم از لحظات خنده دار ، خرابکاری ها ، افراد بد شانس و خوش شانس ، حوادث طبیعی و تصادفات جاده ای ، تکنولوژی در اختیار علم ، حرکت های ورزشی حرفه ای ، ویدئو های هنری و هر آنچه که در دنیای مجازی بازدید قابل توجهی داشته و میان افراد زیادی به اشتراک گذاشته شده اند .
طراحی و محتوا : رشاد نوری – تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به وایرال وان میباشد